تغییر ساعت برگزاری دربی

تغییر ساعت برگزاری دربی




 

 


تغییر ساعت برگزاری دربی


تاریخ : سه شنبه ،
31 مرداد 1391

سرپرست سازمان ليگ برتر دليل تغيير ساعت بازي پرسپوليس و استقلال را اعلام کرد.


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، غلامرضا بهروان در مورد دليل تغيير ساعت بازي پرسپوليس و استقلال در روز جمعه گفت: براساس درخواست يگان ويژه ناجا و شرکت واحد و موافقت کميسيون ورزشي شوراي تامين استان تهران زمان بازي استقلال – پرسپوليس از ساعت 19:10 به 18 تغيير پيدا کرد. همچنين به دليل برگزاري اجلاس سران کشورهاي غيرمتعهد ديدار استقلال و پيکان در هفته هفتم لغو شد و زمان و مکان جديد آن متعاقبا اعلام مي شود.

وي در مورد برگزاري بازي داماش و پرسپوليس در ورزشگاه عضدي گفت: سازمان ليگ برتر از روز اول ورزشگاه عضدي رشت را به عنوان ميزبان بازي هاي داماش تعيين کرده بود، اما به درخواست باشگاه پرسپوليس و موافقت شوراي تامين بازي به ورزشگاه سردار جنگل رفت و البته خودم از ورزشگاه بازديد کردم و بايد بگويم به هيچ وجه نمي تواند ميزبان بازي هاي ليگ برتر باشد. جاده منتهي به اين ورزشگاه يک جاده روستايي است که مطمئنا اين جاده بايد با همکاري وزارت راه تعريض شود، چرا که اگر اين اتفاق نيفتاد شاهد تصادف هاي مرگبار در اين جاده خواهيم بود. ورزشگاه سردار جنگل با شرايطي که وجود دارد مورد تاييد اي اف سي قرار نخواهد گرفت و بايد به وضعيت آن به صورت جدي رسيدگي شود.

بهروان در پايان گفت: سازمان ليگ دربي پايتخت را مثل هميشه با تمهيدات لازم و با همکاري نهادهاي ذيربط برگزار خواهد کرد و اميدواريم که اين بازي زيبا و ديدني از کار درآيد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل